életünk napjai :')

sok dráma. sok fiu. sok csaj. sok kajak és sok kaja ;)

Friss topikok

  • szandikaa.: bencus, hát reméljük is h eljössz:DD puszi, vivi (2009.10.26. 20:41) beteg
  • robiwolf: Mindegy, csináljátok, nem érdekel... (2009.07.25. 18:13) tegnap és ma..
  • annaa_fruu: Hát egyáltalán nem... azért mert ugyan az volt a háttér... az volt a legjobb.. bocsmár... na jól v... (2009.07.22. 20:04) DÉLelőtt.
  • annaa_fruu: Irjál már vmit a du.-ról;) De sietősen:'D (2009.07.21. 20:32) reggel.

a világ legjobb edzője

2009.08.07. 14:06 | vivikee | Szólj hozzá!

helloka

bocsánatot szeretnék kérni hogy az elmúlt napokban, hetekben hanyagoltam a blogírást. annyiminden történt velem hogy szerintem leirni sem fogom tudni:). múlthéten, hétvégén eljött a várva-várt nap..a szülinapom és ezzel együtt a szandikámé is:D na és persze a magyarbajnokság ami jól sikerült a részemről. mindakét távon döntőbe tudtam jutni a nehezebb előfutamból, ami dicséretes hiszen a múlt évben előfutamból is kiestem..de mostmár minden okés és jóúton járok a sikerek felé. hétfőn pihenőnapot kaptam délelőtt, viszont délután belehúztunk a párosedzésbe. meglepően jól ment a páros aminek vanda és én is nagyon örültünk. a szerda volt a legjobb napom ezen a héten. vácra mentünk apával. nagyon jókat edzettünk lalával és a többiekkel, lacibácsi meg egyszerűen fantasztikus. imádom. vettünk neki apával egy széldzsekit aminek nagyon örült és nagyon jól állt neki. csütörtökön is akartam volna menni, de sajnos nem tudtam. most hétvégén ifi magyar lesz, ahol én is indulok és már nagyon várom. most pedig péntek van nemsoká edzés és még előtte el kell mennünk vásárolni hisz vasárnap lesz az én pici blanim szülinapja. ma egész nap neteztem és rátaláltam egy nagyon jó interjúra, amit a világ legjobb edzőjével lacibácsival csináltak..

ajánlom mindenkinek:http://www.kajakkenusport.hu/hir/2009/08/06/egy_kemeny_edzo_konnyei.html

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vivikeeundszandikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr351294719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása