életünk napjai :')

sok dráma. sok fiu. sok csaj. sok kajak és sok kaja ;)

Friss topikok

  • szandikaa.: bencus, hát reméljük is h eljössz:DD puszi, vivi (2009.10.26. 20:41) beteg
  • robiwolf: Mindegy, csináljátok, nem érdekel... (2009.07.25. 18:13) tegnap és ma..
  • annaa_fruu: Hát egyáltalán nem... azért mert ugyan az volt a háttér... az volt a legjobb.. bocsmár... na jól v... (2009.07.22. 20:04) DÉLelőtt.
  • annaa_fruu: Irjál már vmit a du.-ról;) De sietősen:'D (2009.07.21. 20:32) reggel.

tegnap és ma..

2009.07.24. 22:45 | vivikee | 3 komment

na hát újra itt. kezdem a tegnappal, mert nem tudtam beszámolni nektek sajnos. délelőtt pihentem mert már hulla voltam a hét fáradalmaitól. délután elmentünk apával pistiékhez vitamint és L-carnitint venni. nehogy már ugy járjak én is, hogy rosszul legyek a vizen:DD*ez paraszt volt* ugyhogy pótolom a folyadékot rendesen. vettünk még ilyen fogyiövet is, mert piercinget szeretnék a köldökömbe de csak akkor csináltatom meg ha tiszta lapos lesz a pocim88. közben meghúztam a kezemet még kondi közben a hét elején és most nagyon fáj. reméllem magyarbajnokságra rendbe jön. akkor lesz a szülinapom is, amit szandival ketten ünneplünk meg, mert neki is nem rég volt. olyan meglepit találok ki neki h elfogja dobni az agyát:D az edzés fárasztó volt. futottunk egy csárda és két csatorna kört, majd kondiztunk. mivel nekem fáj a karom ezért nem eröltethetem. én felülést elforgással, sima elforgást lebegőülésben, leszorítást, és húzókát csináltam csak jobb kézre:D 150darabot az összesből. majd 8km evezés volt, a stílusra figyelve. na és akkor a mai nap. ma reggel mindenki pihenőt kapott tekintettel a szombati edzésre. délután elmentem fodrászhoz befestetni a hajam88. utánna elhoztuk emmát és mentünk edzésre. a kezem még mindig nem javult. a futás híd oda-vissza volt. a kondiba felülést, húzókát és elforgást csináltam időre. utánna kb 4km-t eveztem. a hangulat nagyon jó volt, mindenki hülyült főleg ádámka:D azért szeretünk(L) fábi dávid és kovács máté! a fröcskölést még visszakapjátok:)))(K)

na legyen ennyi elég, ugyse olvassa el senki:DD

na puszi, jóéjt!(KK)

A bejegyzés trackback címe:

https://vivikeeundszandikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr701266816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robiwolf 2009.07.25. 00:45:59

Ember, nem véletlenül volt így a szín. Most világosítottál rajta, hátha megint kifolyik a szeme valakinek. A betűszín beállításánál az első oszlopban a harmadik... Köszönöm! Semmi vitatkozás, egész tegnap azon voltam, hogy helyrerakjam a lapotokat. Az olvasó pedig olvasni akar, nem megvakulni. Ha nem látszik rendesen a szöveg, bele se fog. Ez a kritika szigorúan építő jellegű. Csak a segítségnyújtás vele a célom!

szandikaa. 2009.07.25. 17:10:40

de nekem ez tetszik. amit raktál az egy undorító piros szín. nem tetszik. hálás vagyok érte h dolgoztál a lapunkon de legalább azt hagy döntsük már el hogy milyen színnel akarjuk írni a bejegyzéseinket. vagy változtatok rajta de biztos h nem fogom azt a pirosat választani.

robiwolf 2009.07.25. 18:13:08

Mindegy, csináljátok, nem érdekel...
süti beállítások módosítása