életünk napjai :')

sok dráma. sok fiu. sok csaj. sok kajak és sok kaja ;)

Friss topikok

  • szandikaa.: bencus, hát reméljük is h eljössz:DD puszi, vivi (2009.10.26. 20:41) beteg
  • robiwolf: Mindegy, csináljátok, nem érdekel... (2009.07.25. 18:13) tegnap és ma..
  • annaa_fruu: Hát egyáltalán nem... azért mert ugyan az volt a háttér... az volt a legjobb.. bocsmár... na jól v... (2009.07.22. 20:04) DÉLelőtt.
  • annaa_fruu: Irjál már vmit a du.-ról;) De sietősen:'D (2009.07.21. 20:32) reggel.

jólenne

2009.10.17. 13:42 | vivikee | Szólj hozzá!

jaj gyerekek..

tegnap este a dance után hazajöttem és elkezdtem készülődni az estére. a csajokkal 9kor taliztunk a roadnál mint mindig. vasassal hamarabb taliztam és amig nem jöttek a többiek vettünk nyalókát az 1001ben. gyuszi sztem már hülyének néz de se gááz:D:D aztán elmentünk a gang felé, de előtte bementünk a vegyesbe:D én nem akartam semmit inni de akkor nem lettek volna meg a párok ugyh beleegyeztem és vasassal vettünk valami szart. visszamentünk a tiszapartra de akkor már nagyon kellett pisilnem:D ugyh pisiltem:D bár az este alatt kb 6x kellett:D hát persze h mi ittuk meg leggyorsabban a piánkat:D utánna bementünk a gangbe mert fáztunk és ittunk almáspitét..na utánna tényleg jól éreztük magunkat és már nem is fáztunk. utánna jó szar volt..nem tudtam h hol van a telóm de rájöttem h petránál van mire visszamentem hozzá a bencékkel beszélgettek:DDD  az este folyamán még hergeltük azt az idióta tóth marcit aki megakart minket verni..hogy szakadna meg ha egy csajt megüt. aztán a végén már rosszul éreztem magam mert ennyit nem szoktam inni és fél szolnok igy látott..na mindegy ami történt megtörtént. ma már 7kor keltem mert reggel edzésem volt. jószarul éreztem magam az este után, de bevettem egy fájdalomcsillapítót ahogy ajánlották:DD(L) futás és kondi volt. eléggé tetszett az edzés ugyh nem volt gááz. nemrég ebédeltem ugyh most már mennem kell tancsizni egy kicsit:D  na csók kicsijeim(KK)

A bejegyzés trackback címe:

https://vivikeeundszandikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr261455837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása